Monika Knapik

Redakcja-Korekta-Transkrypcja-1

Oferta dla firm

W przypadku firm niezwykle ważna jest poprawność językowa zarówno publikowanych treści, jak i wszelkich dokumentów wewnętrznego i zewnętrznego obiegu.

Jakiekolwiek błędy, nieskładność czy wręcz niechlujstwo językowe lub edytorskie niestety świadczą o braku profesjonalizmu, nierzetelności i niekompetencji (nawet jeżeli wcale tak nie jest!). Odciągają one uwagę od przekazu i powodują dwojaki rezultat: albo nikt nigdy nie poinformuje Cię o tym i będziesz dalej nieświadomie publikować ze szkodą dla swojego wizerunku, albo spotkasz się z publicznym wytykaniem błędów, na ogólnym forum, czyli z hejtem.

Jestem tu dla Ciebie po to, żeby wziąć na siebie odpowiedzialność za warstwę językową Twoich treści. Wiem, że jesteś profesjonalistą w swojej dziedzinie, i nie chcę, żebyś musiał poświęcać swój czas i energię na kwestie, w których to ja jestem ekspertem i w których z przyjemnością Ci pomogę. Jestem pewna, że nie muszę Cię przekonywać o korzyściach płynących z oddelegowywania zadań.

 

Zapewniam firmom stałą opiekę redakcyjną i korektorską. Sprawdzę dla Ciebie wszystko, czego potrzebujesz.

Dla klientów biznesowych oferuję także wygodny sposób współpracy i rozliczeń w formie abonamentu. Zapewni Ci to kompleksową opiekę językową, korzystną stawkę ze zniżką dla stałego klienta, a rozliczymy się jednorazowo (zbiorczo) na koniec każdego miesiąca.

Usługa redakcji i korekty jest usługą premium – nie jest towarem
pierwszej potrzeby, możesz bez nich dalej istnieć na rynku. Ale
świadomość tego, ile dzięki niej może zyskać Twoja firma, oraz tego, jak wiele innych firm z niej korzysta, zapewniając sobie spokój ducha i
zyskując profesjonalny wizerunek, sprawi, że już na stałe docenisz
profesjonalną opiekę językową dla swojego biznesu.

 

Przykładowe rodzaje tekstów

Audyt językowy strony www

Strona WWW jest Twoją wizytówką. To tutaj Twój potencjalny klient decyduje, czy chce zostać i poznać szczegóły oferty, czy też wróci do wyszukiwarki i wybierze konkurencję. Zadbaj o profesjonalny wizerunek i nie pozwól, by przeoczone błędy zniweczyły Twoje starania.

Artykuły prasowe

Redakcja i korekta to nieodzowny element pracy nad artykułami prasowymi. Przeoczone błędy i kiepski styl są równie rażące, co błędy w książkach. Tu naprawdę ważą się losy uznania Twoich kompetencji za niepodważalne i każdy szczegół ma znaczenie.

Regulaminy, umowy

Czyli dokumenty wewnętrznego i zewnętrznego obiegu. Powinny być proste, zrozumiałe i nieskazitelne. Tu każdy przecinek może mieć znaczenie. Nie musisz się martwić – stosuję politykę prywatności i podpisuję klauzule poufności. Twoje dokumenty są bezpieczne w moich rękach.

Treści reklamowe
(ulotki, broszury, plakaty)

Mogą one być pełne błędów – niekoniecznie rażących, ale np. błędów składu, które wpływają na odbiór. Można by pomyśleć, że przy tak krótkich formach to niemożliwe, ale właśnie wtedy ludzkie oko często traci czujność, a błąd może czaić się wszędzie.

Opisy produktowe, opakowania, instrukcje

Błędy w takich opisach czy instrukcjach są po prostu niedopuszczalne. Przeoczenie ich przed drukiem wiąże się z rysą na wizerunku i ogromnymi kosztami.

Materiały szkoleniowe, transkrypcje

Zredaguję dla Ciebie materiały szkoleniowe, stworzę transkrypcję z webinarów / materiałów wideo / audio – gotową do zamieszczenia na stronie lub w e-booku, przygotuję napisy. Pomogę Ci opracować Twoje treści i udoskonalić, by stały się atrakcyjne dla odbiorcy.

Opracowania eksperckie, e-booki, publikacje

Tak jak książki – po prostu muszą przejść etap redakcji i korekty. To nieodzowny element procesu ich tworzenia. Ponadto dbałość językowa pomaga budować Twój wizerunek jako eksperta.

Treści marketingowe

Mimo że zwykle pisane przez specjalistów, mogą zawierać przeoczone błędy. Dodatkowa para oczu pomoże uniknąć takiej sytuacji. Sprawię, że treści nabiorą siły wyrazu i skuteczności.

Instrukcje gier planszowych, przewodniki, publikacje popularnonaukowe, poradniki, beletrystyka i inne

Być może Twoja firma to wydawnictwo. Z ogromną przyjemnością zrobię korektę treści przed ich wydaniem.

Audyt językowy strony www

Strona WWW jest Twoją wizytówką. To tutaj Twój potencjalny klient decyduje, czy chce zostać i poznać szczegóły oferty, czy też wróci do wyszukiwarki i wybierze konkurencję. Zadbaj o profesjonalny wizerunek i nie pozwól, by przeoczone błędy zniweczyły Twoje starania.

Artykuły prasowe

Redakcja i korekta to nieodzowny element pracy nad artykułami prasowymi. Przeoczone błędy i kiepski styl są równie rażące, co błędy w książkach. Tu naprawdę ważą się losy uznania Twoich kompetencji za niepodważalne i każdy szczegół ma znaczenie.

Regulaminy, umowy

Czyli dokumenty wewnętrznego i zewnętrznego obiegu. Powinny być proste, zrozumiałe i nieskazitelne. Tu każdy przecinek może mieć znaczenie. Nie musisz się martwić – stosuję politykę prywatności i podpisuję klauzule poufności. Twoje dokumenty są bezpieczne w moich rękach.

Treści reklamowe
(ulotki, broszury, plakaty)

Mogą one być pełne błędów – niekoniecznie rażących, ale np. błędów składu, które wpływają na odbiór. Można by pomyśleć, że przy tak krótkich formach to niemożliwe, ale właśnie wtedy ludzkie oko często traci czujność, a błąd może czaić się wszędzie.

Opisy produktowe, opakowania, instrukcje

Błędy w takich opisach czy instrukcjach są po prostu niedopuszczalne. Przeoczenie ich przed drukiem wiąże się z rysą na wizerunku i ogromnymi kosztami.

Materiały szkoleniowe, transkrypcje

Zredaguję dla Ciebie materiały szkoleniowe, stworzę transkrypcję z webinarów / materiałów wideo / audio – gotową do zamieszczenia na stronie lub w e-booku, przygotuję napisy. Pomogę Ci opracować Twoje treści i udoskonalić, by stały się atrakcyjne dla odbiorcy.

Opracowania eksperckie, e-booki, publikacje

Tak jak książki – po prostu muszą przejść etap redakcji i korekty. To nieodzowny element procesu ich tworzenia. Ponadto dbałość językowa pomaga budować Twój wizerunek jako eksperta.

Treści marketingowe

Mimo że zwykle pisane przez specjalistów, mogą zawierać przeoczone błędy. Dodatkowa para oczu pomoże uniknąć takiej sytuacji. Sprawię, że treści nabiorą siły wyrazu i skuteczności.

Instrukcje gier planszowych, przewodniki, publikacje popularnonaukowe, poradniki, beletrystyka i inne

Być może Twoja firma to wydawnictwo. Z ogromną przyjemnością zrobię korektę treści przed ich wydaniem.